Volgers

Pagina's

zaterdag 26 oktober 2013

PanPastel



Vanmorgen heb ik deze kaart gemaakt, ik had van de week het afdrukje al gekleurd, alleen nog geen tijd gehad om er iets mee te doen.
Ik was weer druk bezig met de voorbereidingen van de workshop van november, met m'n eigen groepje dames.




Ik heb designpapier van Authentique gebruikt, cardstock van Papicolor.
De vlinderrand is van Noor! en ik heb er wat kleur op aangebracht met Pan Pastel.




Ik heb een stempel van Magnolia gebruikt, Tilda with Daisy.
Tilda is in gekleurd met Pan Pastels.




Het grote open blad is van Marianne Design, de kleine geponst met een Flowerpons, van Nellie Snellen.
Verder gekocht bloemen en knoppen, lint en pareldraad.


Fijn weekend allemaal, leuk dat je even langs kwam,




7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. Leuk ook, hoe je het lint hebt verwerkt.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een beeldschoon kaartje Ditta mijn complimenten.
    Fijn weekend liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beeldschoon deze kaart Ditta. Mooi papier en mooi gekleurd. Dat randje langs de rand van Tilda doet het wel erg leuk. Moet je even laten zien hoe je dat gedaan hebt.

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave afbeelding en wat een super mooie kaart ermee gemaakt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart in mooie kleuren! Tilda ziet er schattig uit en je hebt ook een mooie bloementoef gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!