Volgers

Pagina's

maandag 1 juli 2013

Vrolijke groetjes





Het is weer maandag en dat betekend dat er weer een nieuwe challenge op De Creatieve Zebra staat.
En het is deze keer, maak een doosje, een zakje of iets anders, waar bv snoepjes of bonbon's in kunnen.
En dit is mijn bijdrage.


De tutorial heb ik gevonden heb op de blog van Marianne.
Ik vond het zo'n gaaf doosje, dat moest ik een keer gemaakt hebben!


Er zit een zakje in met bonbon's.
Ik heb papier gebruikt van Pion Design, Sagan om Varen.
Het randje is geponst met de Doily Lace van Martha Stewart.
Swirl en blaadjes zijn van MD.



De bloem is gesneden met een Creative Flower van Crealies, en gekleurd met distress inkt.



Het afdrukje is een digi van Bugaboo Stamps
Zij zijn deze week onze sponsers!

Fijn dag allemaal,


8 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig deze bonbondoos Ditta. Mooi papier schitterende bloem en lelijke vrouw. Maar wel heel mooi ingekleurd. Een heel mooi geheel.

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat ziet er schitterend uit. Mooi doosje en leuke details. Een elegante en fijne afwerking. Het valt bij deze mooie creatie helemaal niet op dat ik die stempel niet mooi vind.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattige creatie Ditta, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is ook gewoon een gaaf doosje!!! Super mooi gedaan, ik vind de bloem ook super!!!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig doosje. Mooi papier en prachtige details en die stempel, haha, ik vind 'm super.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!