Volgers

Pagina's

dinsdag 6 november 2012

klok kaart


Gisteravond heb ik deze kaart gemaakt, ik heb hem gemaakt naar het voorbeeld van Astrid Schippers.
Vond het zo'n leuk idee!




Ik heb papier van papicolor gebruikt, donker rood en kerst groen.
De klok is een mal van MD.
Verder een oud 3d plaatje.
Een strikje van tule ( bedankt Jeannet!) en bloemen uit eigen voorraad.




Die witte hoopjes is Glitter Snow van Alleene's
De tekst is van Nicole's nieuwe stempel set.





Tot de volgende keer,






6 opmerkingen:

  1. Hallo Ditta,

    Ik ben de eerst die reageerd vandaag !!!!
    Hij is erg leuk geworden,en een oud 3D plaatje ik vind het een schatje.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig kaartje Ditta, heel schattig!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vind ik dit waanzinnig mooi met die klok vlak voor 12 uur, super mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschoon kaartje Ditta een toppertje
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hej Ditta,

    Wat heb je een heerlijk herfstsfeertje hier zeg, eindeloos leuk ook je kaart...bewonderd tot de laatste *minuut* ;o)

    Warme groetjes,
    Aniet x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een mooie creatie, super gedaan.
    Zag je mooie kaart bij iemand op haar blog,dus moest even kijken van dichtbij.Ik ben ook gelijk je volger geworden.
    Leuke herfstblog heb je.

    Groetjes Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!