Volgers

Pagina's

woensdag 24 oktober 2012

Zoveelste kerstkaart




Gisteravond heb ik weer een kerstkaart gemaakt, alleen was het te donker om  nog een foto te maken.
Het is er een voor de kerstactie op de club van Tiets.
Ik zag ergens op internet zo'n kaart en die heb ik een beetje "gelift".


Ik heb designpapier gebruikt uit een Specialty Paper Pad van Kars, X-Mas Collection.
Het plaatje is een sticker van Doe@ding.
De lantaarn is gesneden met een mal van MD, LR0191.
De takjes zijn geponst met een pons van Martha Stewart.
En de tag is van Spellbinders.
De tekst komt van een setje clearstamps die bij een engels talig blad zaten.

Tot de volgende keer,





5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, de afbeelding is ook zo mooi en die lantaarn stans, daar ben ik helemaal weg van!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gemaakt. Vooral die takken. Gewoon van papier?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een pons, Linda, zelf ik kan dat niet zo knippen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Ditta,

    Hoe is het? Leuk hoor al je kerstkaarten!!!
    Ik krijg er kerstkriebels van!!!

    Je krijgt van mij de Liebster Award!
    Geef je m door??

    x ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!