Volgers

Pagina's

maandag 26 december 2011

Tilda...



...as a star.




Voordat de kinderen straks komen, heb ik even tijd om deze kaart te laten zien.
Tussen de voorbereidingen voor het kerstdiner door, is deze kaart ontstaan.

Vrijdag is Tilda gearriveerd met de post, en gistermiddag heb ik haar ingekleurd met distressinkt.
Ik heb papier gebruikt van Papermania, Fairy Flora.
Verder lint en band, bloemen, en pareltjes.
De border embellishments en de vlinder zijn van Unique Hobby.

Nog een hele fijne tweede kerstdag.










5 opmerkingen:

  1. Hoi Ditta,
    Wat een prachtige kaart met een erg mooie Magnolia erop.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow ditta wat een lief kaartje
    gr,ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Ditta! Heel lief!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ditta,

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Ik vind de stempel zo leuk.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek, een reactie vind ik heel leuk.
Laat er een voor me achter, ik lees ze heel graag!